Pudełko

W dobie pandemii koronawirusa wielu przedsiębiorców zostało zmuszonych do intensywnego rozwoju sprzedaży online. Kanał ten gwarantuje bezpieczeństwo oraz pełen komfort dostarczania zamówionych towarów do klientów, zwłaszcza jeśli zdecydują się na odbiór bezkontaktowy.

Wszystkie przedmioty należy jednak dobrze zabezpieczyć na czas transportu, żeby dotarły do adresatów w optymalnej kondycji. Co warto zastosować? Wciąż jednym z najwygodniejszych rozwiązań pozostają praktyczne pudełka tekturowe.

Dlaczego akurat tego typu opakowania warto wykorzystać? Jeśli chcecie wiedzieć, zapraszamy do lektury.

Pudełko – do czego może się przydać?

Pudełko, wykorzystane do pakowania zamówień z e-commerce, to rozwiązanie niezmiernie praktyczne i naprawdę wielofunkcyjne.

Oczywiście jego podstawowym zastosowaniem jest zabezpieczenie przedmiotów na czas transportu przed uszkodzeniem lub zabrudzeniem. Gruba warstwa ochronna z zewnątrz nadaje się do takich celów wprost idealnie.

Oprócz tego opakowania stają się skutecznym nośnikiem informacyjnym oraz elementem spójnej tożsamości wizualnej. Często można znaleźć firmy, które oferują personalizację standardowych opakowań. Taką opcję daje choćby producent opakowań e-Hurtownia-Opakowan.pl, posiadająca szereg materiałów pakowych dla każdego typu przesyłek.

Co zyskuje się dzięki obrandowanym opakowaniom? Adresat paczek ze sklepu e-commerce od razu wie, od kogo jest dana przesyłka. Ciekawe, wyróżniające się pudełko buduje prestiż i renomę firmy, co przekłada się na większą świadomość społeczną oraz konkurencyjność na trudnym rynku. Pudełko daje zatem wiedzę na temat danego sklepu oraz promuje go w sposób prosty i nie wymagający wielkich nakładów marketingowych.

Pudełka dla e-commerce – najważniejsze zalety opakowań

Pudełka należą od lat do najpopularniejszych typów opakowań na rozmaite produkty. Wykorzystuje się je powszechnie w magazynach, w domach prywatnych do przechowywania różnych przedmiotów. Przydają się również podczas przeprowadzek.

Pudełka dla e-commerce

Stanowią także podstawowe rozwiązanie dla e-commerce. Znormalizowane pudełka są wręcz idealnym rozwiązaniem, które sprawdza się w różnych typach transportu. Warto decydować się na pudełka w rozmiarach rekomendowanych przez sieci kurierskie. Dzięki temu paczka będzie mogła być na przykład umieszczona w paczkomacie.

Kształt opakowań pozwala na prosty i wygodny transport. Pudełka łatwo przenosi się oraz układa bez trudu w samochodach dostawczych. Ogranicza to możliwość przesuwania się paczek w trakcie jazdy, co mogłoby prowadzić do uszkodzenia przesyłek. Tekturowe pudełka stoją w równych stosach, ustawionych obok siebie, co zwiększa pakowność pojazdu oraz pozwala optymalnie wykorzystać przestrzeń ładunkową.

Pudełka to świetne rozwiązanie dla samych sklepów wysyłkowych. Wpływają korzystnie na zoptymalizowanie czasu i kosztów kompletacji oraz pakowania zamówionych towarów. W pudełkach mieszczą się różne przedmioty, o często urozmaiconych kształtach i rozmiarach. Ich zapakowanie jest naprawdę proste i nie zajmuje wiele cennego czasu. Dzięki temu cały proces trwa krócej, a paczki bez trudu docierają do adresatów w ekspresowym tempie.

Opakowania kartonowe stanowią świetne zabezpieczenie przed wstrząsami oraz uszkodzeniami mechanicznymi. Dla uzyskania optymalnego rezultatu warto wyłożyć wnętrze paczki wypełniaczem, na przykład skropakiem lub zwykłą folią bąbelkową. W ten sposób można przewozić nawet najdelikatniejsze przedmioty ze szkła, porcelany.

Wykorzystanie pudełek sprawdza się zatem niemal w każdej branży, gwarantując bezpieczeństwo przesyłki oraz wygodę dla sklepu e-commerce.

Idealne opakowanie na każdy produkt

Pudełka sprawdzają się w różnych sytuacjach. Chętnie korzysta z nich wiele firm sprzedających swoje towary w Internecie. Nadają się do pakowania książek, ubrań, elektroniki, a nawet przedmiotów ze szkła.

Opakowania tego typu cieszą się wielką popularnością – należą do ekonomicznych i wygodnych rozwiązań, które pozwalają szybko i sprawnie zapakować każdy przedmiot.

Można postawić na standardowe produkty lub zamówić opakowania spersonalizowane z danymi teleadresowymi oraz elementami identyfikacji wizualnej firmy.

Dzięki temu każde pudełko równocześnie zabezpiecza, a także jest nośnikiem informacji i reklamy. Czy można chcieć więcej od materiałów pakowych?

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here